Odzież reklamowa – jak zamawiać.

Dylemat towarzyszący wykorzystaniu odzieży reklamowej sprowadza się z reguły do pytania: ilość czy jakość. U podstaw tego pytania spoczywa na ogół budżet i przekonanie, że im więcej sztuk odzieży uda się w jego ramach wyprodukować, tym szerszy będzie zasięg kampanii. Czy jest to przekonanie słuszne? Nie do końca. Po pierwsze kwestia trwałości – tekstylia najtańsze dają się bez utraty walorów estetycznych użytkować stosunkowo krótko. Tekstylia droższe mają z reguły okres użytkowania dłuższy, tym samym mniejsza ich ilość może być w w porównaniu z tańszą alternatywą prezentowana w przestrzeni publicznej tyle samo lub więcej razy. Dodatkowo postawienie na jakość eliminuje niebezpieczeństwo, że kampania reklamowa przerodzi się w efekcie eksploatowania nośnika, który stracił swoje pierwotne walory, w kampanię antyreklamową. Kolejna kwestia, to dobór stylu odzieży do charakteru kampanii i gustu grupy docelowej. Jest to przy wyborze tekstyliów sprawa najistotniejsza, od tego bowiem czy ktokolwiek i jak często zachce założyć na siebie zamawianą odzież zależy zasięg i skuteczność kampanii. Stąd zastanawiając się nad wykorzystaniem odzieży dla celów reklamy dobrze jest wziąć pod uwagę możliwość wykonania unikalnej kolekcji na specjalne zlecenie. Decydując się na to rozwiązanie należy jedynie zwrócić uwagę na wybór wiarygodnego producenta, który w ramach oferowanej ceny jest w stanie zapewnić maksimum jakości.

Zostaw komentarz

Uwaga: moderacja komentarzy jest włączona, co może skutkować opóźnieniem w wyświetlaniu komentarza. Nie ma potrzby wysyłania go ponownie.

Tema de Wordpress , Anuncios Clasificados , tłumaczenie: Themesy WP